søndag 21. februar 2016

Tanks-tøfler på bestilling.

Fikk en dag en veldig uventet forespørsel fra en bekjent (som er langt over gjennomsnittet interessert i 2. verdenskrig og "ting" og effekter fra den...).
Han sendte meg et par bilder han hadde funnet på Internett. (Søk på "tank-slippers", så finner du hvor du kan se bilder og kjøpe mønster).
Slike ville han ha, og jeg måtte bare si prisen, så skulle han betale!
 
Så jeg laget tøflene :)
Bildene ser du nedenfor. De her heklet, og fylt med vatt.
 
En morsom og uvanlig forespørsel, med mye arbeid, men jeg er veldig fornøyd med resultatet...og det ble heldigvis mottakeren også!
 



4 kommentarer:

  1. For noen artige tøfler! Denne utfordringa tok du på strak arm. Riktig fine.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk og takk, et prosjekt utenom det vanlige, kan man trygt si... :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg lurer på hva slags garn du brukte på tøflene?

    SvarSlett
  4. Heisann, jeg brukte Sandnes sitt Fritidsgarn.

    SvarSlett